piątek, 4 stycznia 2013

Marilyn

No i wreszcie wczoraj skończyłam grafikę z wcześniejszej zapowiedzi,ale publikuje ją dopiero dziś,bo wczoraj już nie zdążyłam. 
Jest to Marilyn Monroe - ikona popkultury,stylu,mody. 
Grafika jest teoretycznie czarno-biała nie licząc napisu na czerwonym tle. 
Chyba nie wyszła najgorzej,ale mogłam się jeszcze bardziej postarać :D 
Tak wieem,brwi masakryczne hahaha :D
Grafika jest przeźroczysta. 
Mogę z chęcią sprzedać jeśli komuś się spodobała.
Kontakt macie w zakładce. :)
Czas pracy : jakieś 3,4 h ( jakoś po 1,30h dziennie powiedzmy ) 

Podoba się chociaż troszkę ? :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UWAGA !
MEGA PROMOCJA !
OD 15 SD ZA NAGŁÓWEK Z 1 LALKĄ !
WIĘCEJ INFO W ZAKŁADCE "CENNIK" 
PROMOCJA TYLKO DO KOŃCA STYCZNIA !

5 komentarzy:

  1. Chciałabym zamówić nagłówek z 1 doll. Mogę zapłacić sm? (jestem ss, ale kompletnie brak mi funduszy.) Więc mogłabym zakupić nagłówek sm?


    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabym napisać w komentarzu pod tym postem? Czy lepiej na gg?

    OdpowiedzUsuń