wtorek, 12 lutego 2013

Trochę o cieniach

Cześć !
Dzisiaj przygotowałam specjalnie dla was taki mini poradnik,a właściwie wskazówkę jak można cieniować.
Zrobiłam specjalnie obrazek w którym widać czym różnią się poszczególne techniki cieniowania. 
( kliknij aby powiększyć )
Warstwowe : Najczęściej używana technika cieniowania ( jeśli chodzi o grafiki stardoll ).
Ja również nią aktualnie cieniuje. 
Na obrazku widać dwa cieniowania : 
biały + czarny kolor oraz cienie ze stardoll.
Do tej pory cieniowałam kolorami biały + czarny ale dopiero dzisiaj uświadomiłam sobie jakie to ważne dobierać odpowiednie kolory.
Z cieni ze stardoll można korzystać poprzez pobieranie odpowiednich kolorów np. z szyji medoll. 
Rozjaśnianie i wypalanie : Kiedyś,dawno temu używałam tej techniki gdy rozpoczynałam dopiero grafikowanie. Ta technika jest dość prosta ale nie polecam jej do cieniowania ubrań. ;)
Rozmyte cienie : Tej techniki szczerze mówiąc nigdy nie używałam z tego względu,że jest przy tym sporo roboty,ale według mnie wygląda to jak najbardziej realistycznie. :)

No to chyba tyle, mam nadzieje że początkującym grafiką coś to pomoże naprowadzić na dobrą drogę. ;)
Ps. Zdradzę wam,że już skończyłam pierwszą grafikę z modelką która jako pierwsza zgłosiła się do Agencji Modelek na moim blogu. :)
Oczekujcie jeszcze w tym tygodniu :)
mamamonik .

2 komentarze:

  1. Chciałabym zamówić grafikę z 1 lalką coś w stylu Monroe ( czy jakoś tak) którą wykonałaś, bez tła po prostu przezroczyste. Mój blog nazywa się stardollnaszymsercem.blogspot.com
    Ale mam zamiar zmienić nazwę na weird Stardoll więc niech będzie ten napis strony.
    -KasienkaForewer
    + obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post:)
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała moje 2(!)blogi:)

    agata-zdzisiu.blogspot.com

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    Jeśli to zrobisz to ja zaobserwuję twój;*

    OdpowiedzUsuń